Fiscaliza PLUS
La assessoria online per a autònoms amb treballadors, que inclou també assessoria laboral el nostre personal s'encarregarà de totes les teves paperasses i el tindràs a la teva disposició per al que necessitis.
Com autònom no hauràs de preocupar-se de res, el nostre sistema t'avisa perquè ens enviïs la documentació i factures per a les declaracions trimestrals i t'informa puntualment de el resultat els teus impostos amb un missatge al mòbil.
El servei de assessoria per a autònoms PLUS inclou els mateixos módelos fiscals que el BASIC:
- Model 130 o 131
- Declaració anual de la Renda
- Model 303 o 310/311
- Model 390
- Model 115
- Model 180
- Atenció a requeriments de la AEAT
- 10 consultes fiscals
Als serveis d'assessoria fiscal afegeix un complet servei de assessoria laboral online cobrint les obligacions que es deriban de les obligacions laborals amb els teus treballadors i la Seguretat Social:
- Altes i baixes de treballadors
- Altes i baixes de centres de treball
- Nòmines, quitances i liquidacions
- Butlletins de cotització a la Seguretat Social
- Cartes d'acomiadament i modificació de condicions de treball
- Model 111
- Model 190
- Atenció a requeriments de la Inspecció de Treball
- 10 consultes laborals
Tu et preocupes pel teu negoci i nosaltres pels teus papers, !Aquest és el nostre tracte!
(*) Tu primera alta en el servicio de Fiscaliza es gratuita incluyendo el alta en Hacienda y Seguridad Social. Las altas/bajas sucesivas serán facturadas al importe de 120 € + IVA
(**) La mayoría de los servicios están incluidos en la cuota, pero se pueden facturar importes adiconales por el cambio de cuenta bancaria, la contestación a requerimientos de la AEAT, o la presentación de resúmenes anules si no hemos gestionado desde la Asesoría on-line de Fiscaliza todo el año.